top of page

KERAMİKA’YA İHRACATTA ÇİFTE ÖDÜL

  • 13 May
  • 1 dakikada okunur
  • Keramika; Çimento, Cam, Seramik ve Toprak Ürünleri İhracatçıları Birliği (ÇCSİB) tarafından düzenlenen 2025 Yılı 8. İhracatın Şampiyonları’nda Seramik Sofra, Mutfak ve Süs Eşyası kategorisinde “En Yüksek İhraç Birim Fiyatına Sahip Firma” ve En Fazla İhracat Gerçekleştiren Firma (Birincilik)” ödüllerini almaya hak kazandı.


Çimento, Cam, Seramik ve Toprak Ürünleri İhracatçıları Birliği (ÇCSİB) tarafından düzenlenen 2025 Yılı 8. İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni’nde önemli porselen üreticilerinden Keramika iki ödül birden alarak kesintisiz başarısını ortaya koydu.



Seramik Sofra, Mutfak ve Süs Eşyası kategorisinde “En Yüksek İhraç Birim Fiyatına Sahip Firma” ve En Fazla İhracat Gerçekleştiren Firma (Birincilik)” ödüllerini almaya hak kazandı.Ticaret Bakanlığı’nın ev sahipliğinde düzenlenen törende Keramika’nın ödülünü Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat, Ticaret Bakan Yardımcısı Volkan Ağar ve Orta Anadolu İhracatçılar Birliği (OAİB) Başkanı Erdem Çenesiz, Genel Müdür Emin Yüce ile İhracat ve Satın Alma Müdürü Faruk Yüce’ye takdim ettiler.


 
 
 

Yorumlar


bottom of page